3 / 5

Trainingurile si beneficiile elementele cheie in sectorul hotelier

„Tinand cont de faptul ca majoritatea angajatilor nu au experienta in domeniu, am dezvoltat propriile programe de training, pregatite special pentru industria in care lucram. Avem un departament de training iar programele sunt livrate atat de specialistii nostri cat si de managerii din hotel care lucreaza pe alte pozitii in afara de cele de training, dar care sunt pregatiti pentru a sustine cursuri, tinand cont mai alaes de experienta lor in industria hoteliera”, a declarat Camelia Buburuz.

La JW Marriot in strategia de recrutare si selectie se apeleaza atat la site-urile online de recrutare cat si la referintele interne, venite din partea angajatilor.

„De asemenea, am ales sa nu participam la targuri de job-uri si sa ne organizam propriul targ. Am organizat Zilele Carierei la JW Marriott, un loc unde candidatii au posibilitatea sa vada si sa invete de la managerii hotelului nostru ce inseamna sa lucrezi la Marriott”, a spus Buburuz. Am optat pentru aceasta metoda, dupa experienta celorlalte participari la diferite targuri de job-uri unde o mare parte dintre vizitatori isi doresc sau nu un job, si cu siguranta nu in industria noastra, a adaugat HR Managerul.

Pentru angajati, beneficiile oferite in afara pachetului salarial tin de posibilitatile de a se dezvolta profesional, de acumula experienta prin intermediul trainingurilor oferite, bonusurile primite, evenimentele organizate intern cum sunt „Angajatul lunii”, „Managerul trimestrului”, „Angajatii anului”, „Managerul anului” recompensate financiar. Fiecare salariat beneficiaza anual de aproximati 40 de ore de training.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri