2 / 5

Absolventii de MBA socializeaza la o tigara de foi si un cognac fin

Al doilea tip de networking pentru care pot opta angajatii este cel prin intermediul programelor de Master of Business Administrationa (MBA) sau Executive MBA (EMBA). Conditia esentiala este absolvirea unui MBA sau EMBA.

Cel mai ieftin program de master in business de pe piata locala are un cost total de 4.400 de euro, in vreme ce programul WU Executive Academy costa 35.000 de euro, fiind cel mai scump.

“Networkingul nu este privit ca un scop punctual de catre cursantii si absolventii MBA, ci este o abordare in sine ca si element definitoriu al viitorilor lideri. Un lider cauta in permanenta sa se dezvolte si sa relationeze pentru a avea rezultate si succes in tot ceeea ce face”, spune Adriana Dutescu, directorul programul de MBA romano-canadian, care dureaza doi ani si are un cost total de 11.500 de euro.

Programul romano-canadian a dezvoltat si o serie de evenimente “followship”, organizate ca intalniri intre studenti si absolventi - pe de-o parte parte - si lideri si profesionisti din diferite industrii – pe de alta parte - pentru a analiza si gasi directii clare pentru subiectelor cele mai importante din industriile respective.

“In directia relationarii relaxante si informale am dezvoltat seria de evenimente <<After Business>> prin care le dam posibilitatea absolventilor si cursantilor sa se intalneasca la o tigara de foi, la o poveste despre rafinamentul cognacului sau la o degustare de ciocolata fina”, mentioneaza Dutescu.

Networkingul desfasurat intre absolventii programelor de MBA poate avea loc fie sub forma unei activitati structurate, fie sub forma uneia planificate intr-un timp foarte scurt.

“Activitatea structurata apara in momentul in care absolventii aleg sa se intalneasca o data pe luna si sa interactioneze, in vreme ce activitatea mai putin organizata are ca efect intalnirea intamplatoare dintre doi absolventi. Intalnirea poate ajunge sa se concretizeze intr-un beneficiu comun pentru ambele parti”, subliniaza Sergiu Negut (foto), directorul general adjunct al Centrului Medical Unirea (CMU), absolvent in 2003 al unui program de MBA la Insead, una din cele mai bune scoli de business europene.

El povesteste ca un absolvent de Insead l-a abordat pe o retea de socializare doar pentru ca absolvisera aceeasi scoala de business, pentru ca intalnirea lor sa se concretizeze ulterior intr-un parteneriat de afaceri.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri