3 / 5

Cate bilete poti cumpara cu 3.500 de euro la un meci de fotbal

Managerii care sunt prea ocupati pentru a se deplasa de la birou, dar care isi doresc sa dobandeasca noi cunostinte, pot opta pentru o simulare de afaceri electronica, prin care vor administra virtual milioane de euro si destinul unor companii multinationale.

Von Consulting, firma care activeaza in domeniul resurselor umane, specializata in recrutarea de salariati in IT, a adus pe piata locala BTS Global Tournament, un program de e-learning (invatare electronica), care atrage la nivel international peste 2.700 de participanti anual.

BTS Global Tournament este o competitie in cadrul careia echipe din toata lumea se intrec intr-o simulare de business unde invata cum sa conduca o afacere pe care o preiau impreuna cu produsele, serviciile, liniile de dezvoltare, precum si celelalte elemente necesare dezvoltarii organizatiei.

Fiecare echipa este formata din 3-5 participanti. Costul participarii pentru o echipa este echivalent cu participarea individuala a membrilor echipei la doua traininguri clasice, respectiv 3.500 de euro, plus de TVA.

“Costurile depind de numarul de echipe inscrise la nivel de companie. In functie de acest numar se pot acorda reduceri intre 20-30%”, afirma Vivien Untaru, general manager Von Consulting.

Pe parcursul a zece saptamani de competitie si a cinci runde de simulare, echipele din Romania vor concura cu echipe internationale.

Sistemul de competitie este similar competitiilor fotbalistice. Competitia se va desfasura mai intai pe grupe, dupa care urmeaza semifinalele si finalele. Vor castiga trei echipe, care vor primi cadou o excursie “intr-o locatie insorita”.

Pentru inceput, participantii au acces la prezentari interactive despre componentele declaratiei de venit, bilant, cash flow, relatia intre acestea, indicatori de profitabilitate. Pe parcursul desfasurarii competitiei de business acestia au acces la rapoarte despre piata, competitie, studii de marketing, feedback referitor la alegerile facute si impactul acestora in strategia si rezultatele companiei din studiul de caz”, mai spune Untaru.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri