4 / 5

Cursuri de marketing si comunicare - 5.000 de euro

Scoala IAA ofera cursuri de marketing si comunicare pentru angajatii care doresc sa se specializeze in domeniu.

Cursurile sunt structurate pe doua module, in functie de nivelul de pregatire al celor admisi. Primul modul se adreseaza celor care ocupa pozitii cum ar fi junior account executive, account executive, junior brand manager sau assistant brand manager si costa 1.500 de euro, fara TVA, pentru doritori afiliati IAA sau 2.000 de euro, fara TVA, pentru companii/persoane fizice.

Plata taxei se poate face in patru rate lunare egale.

Modulul are o durata totala de 22 de zile (176 de ore de training). Cursurile vizeaza sase discipline, iar cele mai multe ore de studiu sunt alocate marketingului, comunicarii si aspectele care vizeaza administrarea afacerilor si cele juridice ale businessurilor.

Cursurile au loc vineri si sambata, din doua in doua weekenduri, iar fiecare grupa are 20 – 30 de oameni.

Cel de-al doilea modul are un cost de 2.830 de euro, fara TVA, pentru membri IAA si de 3.552 de euro, fara TVA, pentru alte companii/persoane fizice.

Ca si in cazul primul modul, plata se poate face in patru transe lunare egale.

Spre deosebire de primul ciclu, durata totala a programului este de patru luni (pe sistemul vineri si sambata, in fiecare doua weekend-uri), iar numarul cursantilor din fiecare grupa nu depaseste 15-20 de oameni.

“Pana in prezent, au absolvit 128 de studenti, 25 pe modulul al doilea si 103 pe primul”, afirma Madalina Miron, coodonatoarea scolii IAA.

In toamna anului viitor, institutia intentioneaza sa mai lanseze un nou modul, care va fi destinat seniorilor in marketing si comunicare.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri