1 / 6

DHL Romania

DHL Express Romania a inregistrat in primele 6 luni o crestere de 14% a volumelor (numarul de expedieri) fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit lui Daniel Kearvell, directorul general al DHL Romania.

"Credem intr-o revenire a pietei, intrucat in fiecare luna am reusit sa semnam in medie 70 de contracte noi – aceasta insemnand clienti noi pentru DHL Express Romania, si potential de crestere. Majoritatea contractelor noi semnate sunt cu companii din segmentul IMM. Acest trend ascendent a fost sustinut de investitiile pe care DHL le-a facut in ultima perioada, dar si campaniile pe care le derulam. In luna iunie, DHL a inaugurat doua centre noi de expediere – DHL Servicepoints – unul in Sibiu iar cel de-al doilea – in Baneasa Shopping City", a precizat Kearvell.

In prima jumatate a anului, DHL a lansat doua produse noi disponbilie exclusiv in centrele de expedieri: DHL Receiver Paid, dedicat importurilor ocazionale – un produs unic pe piata – si DHL Express Easy Domestic, destinat trimiterilor pe teritoriul Romaniei.

"DHL va continua sa investeasca si in a doua parte a anului. Ca noutate absoluta ne propunem ca in a doua jumatate a anului sa extindem aria punctelor de vanzare a serviciilor DHL prin parteneriate incheiate cu retaileri, pentru expedieri in regim de urgenta de documente sau colete. Primul parteneriat se va concretiza in luna iulie si punctul de vanzare DHL va fi situat in Centrul vechi din Bucuresti", mai spune Kearvell.

Procesul planificat de DHL in 2013, prin care centrele de expedieri din tara vor fi modernizate va continua.

„Cred ca exista numeroase oportunitati in mediul de afaceri din Romania si sunt optimist in ceea ce priveste investiile viitoare. Romania are un potential de crestere mai mare fata de alte state din Europa. Doua dintre segmentele pe care Romania ar putea sa creasca ar fi turismul si resursele naturale. Din ce am discutat cu cei mai multi dintre cei 5.000 de clienti ai DHL Romania, acestia nu sunt interesati de afaceri in turism deoarece reprezinta mai putin de 1% din economia tarii. Eu consider insa ca turismul poate fi folosit ca o unealta de promovare a tarii, care in final sa duca la atragerea unor investitii”, a mai spus Kearvell.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri