2 / 5

Albalact

2013, sub lupa: Consumatorii romani sunt tot mai informati si mai atenti la calitate, la produse sanatoase, la brand-uri care le-au castigat increderea. Am observat, de asemenea, o orientare tot mai mare a consumatorilor catre producatorii si brand-urile romanesti, care s-au dezvoltat foarte mult in ultimii ani, la nivelul standardelor comunitare. De-aici, a luat amploare tendinta de a dezvolta brand-uri traditionale autohtone, pe care am observat-o chiar si la producatorii straini. In rest, factorul economic a fost in continuare important in alegerile consumatorului la raft si, implicit, in strategia producatorilor. Am observat in piata multe proiecte si decizii adaptate nevoilor de consum, aici incluzand nu doar inovarea si lansarea unor produse/brand-uri noi, dar si disparitia altor brand-uri sau produse.


2014, la linia de start: Cred ca anul acesta nu va fi mult diferit fata de anul trecut. Consolidarea pietei va continua intr-un ritm chiar mai alert, mai ales in urma unor reglementari legislative care impun folosirea laptelui materie prima conform. Acest lucru va duce chiar la disparitia multor producatori mici si a unor brand-uri sau produse.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri