3 / 5

FrieslandCampina

2013, sub lupa: Consumul de lactate a scazut anul trecut comparativ cu 2012. Totodata, frecventa de consum este redusa pe toate categoriile de produse din lapte. Romanii consuma de aproximativ 2-3 ori mai putine lactate decat media europeana. Am observat in 2013 o crestere accentuata a consumului brandurilor private. O alta tendinta notabila este ca marcile cu o calitate ridicata au castigat teren in preferintele cumparatorilor romani.


2014, la linia de start: In momentul de fata, nu avem motive sa credem ca va creste consumul. In 2014 este foarte posibil sa fim martorii unei situatii similare cu cea de anul acesta, cand cresterea PIB nu s-a regasit in veniturile disponibile si in consumul generat. In aceste conditii, ne asteptam de la cumparatori sa isi rafineze in continuare preferintele si sa se adapteze la aceasta noua realitate economica. Modificarile comportamentului de cumparare, vizibile inca de anul acesta, vor continua cel mai probabil si in 2014.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri