10 / 11

Tinerii din generatia Millenials dau batai de cap pe partea de recrutare

Una dintre principalele provocari ale FAN Courier este legata de resursa umana, in conditiile in care media de varsta in logistica este din ce in ce mai mare. „Noi, cei care lucram in logistica, imbatranim iar tineretul nu mai este atras de acest domeniu, au altele de care sunt interesati”, afirma Nadir Balasel, director adjunct la FAN Courier.


,,Tinerii sunt foarte putin interesati, nu sunt genul care studiaza din pasiune pentru o astfel de meserie. Asa ca avem in plan o scoala de curierat, facuta de noi, deoarece nu avem de unde lua oameni. Ne-am gandit si sa relocam forta de munca din zone precum Moldova, partea de sud sau Valea Jiului, spre Ardeal”, a enumarat Balasel cateva dintre solutiile avute in plan.


Claudia Badea


La randul sau, Claudia Badea, manager cora Lujerului, spune ca retailerul intampina probleme in privinta recrutarii angajatilor pe partea de comert fizic, insa pe online nu exista astfel de piedici, intrucat personalul intern se arata foarte interesat de conceptul de drive.


„Vrem si noi sa recrutam din zone limitrofe. Este pacat ca s-au desfiintat scoli de meserii. In comertul offline angajatii tineri renunta foarte usor intrucat li se pare greu, le este teama pentru responsabilitatea pe care o vor avea”, puncteaza Claudia Badea.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri