2 / 11

Branduri etice si sustenabile

Brandurile spre care se indreapta generatiile Y si Z sunt acelea care sustin cauzele in care tinerii cred si care creeaza produse etice si sustenabile, in cooncordanta cu caracteristicile si dorintele acestora de a face lumea un loc mai bun, a declarat Mara Cristina, brand manager miniPRIX.


Aceasta a definit generatiile Y si Z ca fiind tinerii care apreciaza sinceritatea, intentia si lucrul bine facut si nicidecum grandomania si aroganta lucrurilor facute cu multi bani. „Suntem o generatie sharing, ne place sa impartasim si sa impartim totul, de la cele mai intime informatii pana la produsele si serviciile pe care le folosim. Am creat si un nou tip de economie, shared economy, iar atunci cand avem un vis suntem in stare sa ne mobilizam foarte repede si in numar foarte mare. Ce vrem de fapt? Sa pastram imaginea idilica a naturii, sa fim corecti fata de generatiiile urmaore, vrem dezvoltare sustenabila, toleranta si diversitate, nicidecum discriminare”, spune Mara Cristina.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri