1 / 6

Donuteria

Donuteria nu este o franciză scumpă, iar antreprenorii care conduc businessul nu cer experiență, fiind dispuși să predea toate cunoștințele dobândite francizatului.


Investiția inițială într-o astfel de franciză variază între 3.000 și 5.000 de euro, în funcție de oraș, spațiul disponibil și renovarea acestuia, dacă este cazul.

Cu ce vine francizorul


Francizorul furnizează următoarele elemente în cadrul colaborării:

  • consultanță și suport managerial,
  • facilitarea discuțiilor cu proprietarii spațiului, dacă este vorba despre chirie (pentru obținerea unui preț accesibil),
  • ajutor în găsirea unei locații, dacă potențialul partener nu deține un spațiu,
  • furnizarea tuturor cunoștințelor în materie de business.

”Francizatul va fi verificat constant pentru a ne asigura că totul este în regulă în cazul unei vizite a unei instituții din România”, a mai spus Covaci.


În plus, aceasta a adăugat că pentru funcționarea corectă a unui restaurant Donuteria e nevoie de cel puțin doi angajați.


Citiți AICI mai multe detalii despre franciza Donuteria.


Surse foto articol: Companiile

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri