2 / 5

CoffeeRight, marca Gregory’s: Bucurestiul, o piata stradala si a birourilor

Gregory’s Romania, filiala romana a lantului elen fast-food cu acelasi nume, mizeaza pe succesul conceptului de take-away si in randul iubitorilor de cafea, prin brandul CoffeeRight. Aparut in 2002, CofeeRight se adreseaza cu precadere oamenilor de afaceri, clientilor cu venituri medii si mari, dar si tinerilor obisnuiti cu expansiunea fast-food-urilor in capitala.

"Piata din Bucuresti este una stradala si una a birourilor. Nu luam in considerare extinderea acoperirii noastre prin locatii amplasate in mall-uri pentru ca aceste centre nu se potrivesc conceptului Gregory's, axat pe vanzarea de produse mai ales dimineata si amiaza, in timpul saptamanii", a declarat, pentru Wall-Street, Cristian Mesaros, directorul general al Gregory's Romania.

Gregory’s si-a anuntat deja planurile de extindere cu inca patru locatii noi in zone de interes, cum sunt Piata Dorobanti si Piata Charles de Gaulle, dar si Piata Romana, unde compania a pierdut o locatie importanta in urma unor dispute cu proprietarii acesteia.

In provincie, Gregory’s urmeaza sa deschida alte unitati in Pitesti, Ploiesti si Constanta. “Daca pentru Bucuresti nu avem de gand sa ne extindem in mall-uri, ramane de vazut daca vom lua aceeasi decizie si pentru locatiile din tara", a explicat Mesaros.

Cele mai profitabile locatii sunt situate in aeroporturi si gari, unde traficul extrem de intens garanteaza o clientela semnificativa. Otopeni, Piata Victoriei si Piata Universitatii sunt unitati cheie, care realizeaza cele mai mari volume de vanzari. Cafeaua este cel mai bine vandut produs, pe langa sandvisuri si salate.

In Romania, lantul elen Gregory’s detine in prezent zece locatii, toate situate in Capitala. In primele noua luni, compania estimase un volum de vanzari in valoare de 3,46 milioane de euro, anticipand un total de 4 milioane de euro la sfarsitul acestui an, fata de cele 3,35 milioane de euro obtinute anul trecut.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri