3 / 6

Natuzzi, un partener profitabil pentru Class-Mob

In prezent, piata romaneasca este dominata de mobila din categoria medie, dar in viitorul apropiat piata va fi polarizata, pe de o parte, pe categoriile calitate si pret redus, si pe de alta parte, pe calitate si pret ridicat, aici fiind vizat segmentul mobilierului de lux.

Distribuitorul de mobila Class-Mob, fosta divizie de lux a grupului Mobexpert, a batut anul acesta moneda pe parteneriatul cu producatorul Natuzzi, cu care colaboreaza inca din 1995. Societatea romaneasca a deschis in Bucuresti primul magazin de prezentare a mobilierului marca Natuzzi, in urma unei investitii de aproximativ 600.000 de euro, urmand ca si in 2008 sa mai deschida alte doua magazine la Cluj-Napoca, la Constanta si la Iasi.

Reprezentantii companiei au estimat ca, pana la sfarsitul anului, vor inregistra o crestere a afacerilor de 10% comparativ cu anul trecut, cand a raportat afaceri de 14,8 milioane de lei. Pentru anul viitor, Class-Mob se asteapta ca vanzarile realizate de brandul Natuzzi sa insumeze 25% din totalul volumului de vanzari. De asemenea, societatea va investi aproximativ 600.000 de euro pentru cele trei magazine pe care intentioneaza sa le deschida in provincie.

In prezent, piata romaneasca este dominata de mobila din categoria medie, dar in viitorul apropiat piata va fi polarizata, pe de o parte, pe categoriile calitate si pret redus, si pe de alta parte, pe calitate si pret ridicat, aici fiind vizat segmentul mobilierului de lux.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri