2 / 6

Agitatie pe segmentul supermarketurilor

Speculatii recente indica faptul ca lanturile independente de supermarketuri, precum Ethos si Primavara, sunt din ce in ce mai vanate de ceilalti jucatori aflati in expansiune, precum Carrefour si Mega Image.

Surse din piata, citate de NewsIn, au declarat ca urmatoarea miscare a Mega Image ar putea fi preluarea celor noua supermarketuri Primavara. Comentariile oficiale din partea Mega Image si Primavara se lasa inca asteptate.

Cautam in continuare posibile achizitii si daca vom gasi ceva potrivit, vom cumpara. Vizam atat supermarketurile simple, cat si lanturile de supermarketuri, o noua tranzactie putand avea loc anul acesta sau anul viitor, in functie de ce oportunitati apar”, a declarat, intr-un interviu acordat recent recent Wall-Street, John Kyritsis (foto), director general al Mega Image.

Proprietarul lantului de magazine Ethos, Ioan Soloman, a raspuns insa recent speculatiilor, declarand ca tentatia de a vinde afacerea a trecut si ca in prezent este interesat doar de cresterea business-ului.

Magazinele Ethos au raportat anul trecut o cifra de afaceri de 23 de milioane de euro, in crestere cu 70% fata de 2006, iar previziunile pentru anul in curs sunt de circa 34 de milioane de euro. Lantul de supermarketuri a fost dezvoltat ca o afacere de familie si este operat de compania Ivet Comprod SRL, infiintata in 1996, cu sediul in Bucuresti. Din cele 18 magazine existente in prezent,12 sunt situate in Bucuresti.

Un alt jucator pe segmentul supermarketurilor, G'Market, operat de catre compania turca Gimrom Holding, a estimat pentru 2007 vanzari de aproximativ 62 de milioane de euro pentru magazinele sale din Plaza Romania, Bucuresti Mall, Colentina, Iulius Mall Iasi, Hala Centrala Iasi, Focsani si Bacau.

Principalii jucatori pe segmentul supermarketurilor din Romania sunt Mega Image, Spar, Primavara, Ethos, Angst si G'Market.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri