5 / 6

Extinderi agresive pe segmentul discounterilor

Penny Market, divizia de magazine de tip discount a grupului Rewe, care mai opereaza magazinele Billa si Selgros Cash&Carry, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri bruta de 253,7 milioane de euro, in crestere cu 39,89 % fata de anul 2006, datorita deschiderii a 20 de unitati noi si optimizarii celor existente. Rewe Romania a deschis anul precedent 20 de magazine noi Penny Market, prin investitii totale de peste 43 milioane de euro.

Compania a terminat anul trecut rebranding-ul celor cinci magazine XXL Megadiscount, transformandu-le in Penny Market XXL. In luna noiembrie 2007, compania a inaugurat si cel de-al doilea centru logistic, la Turda, cu o suprafata construita de circa 16.500 metri patrati, aflat pe un teren de 109.500 metri patrati, prin investitii de 12 milioane euro.

Reteaua Penny Market numara in prezent 50 de magazine (inclusiv Penny Market XXL) in Romania si intentioneaza sa mentina si in 2008 un ritm rapid de expansiune, planuind sa deschida 25 de unitati Penny Market in toate zonele tarii, inclusiv unu-doua magazine Penny Market XXL.

Un alt jucator important pe segmentul de discount, MiniMax Discount, a inregistrat in 2007 un profit net de 4,2 milioane lei (aproximativ 1,2 milioane de euro), la o cifra de afaceri de 48,9 de milioane de lei (circa 14,5 milioane de euro).

Principalii jucatori de pe piata magazinelor de tip discount din Romania sunt Plus Discount, Penny Market si MiniMax Discount.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri