4 / 6

Un an bun pentru hipermarketurile din Romania

Unul dintre cei mai mari concurenti ai Metro Cash&Carry din Romania si liderul segmentului de hipermarketuri, Carrefour, a raportat, in 2007, vanzari de 866 milioane de euro, cu 54,5% mai mult decat veniturile inregistrate la finele lui 2006, in conditiile mentinerii ratelor de schimb valutar.

Subsidiara din Romania a Carrefour, care dispune de o retea de 11 hipermarketuri, estimase in decembrie ca va realiza o cifra de afaceri de peste 800 milioane de euro in 2007, cu peste 30% mai mare fata de 2006, pentru ca in 2008 sa depaseasca pragul de un miliard de euro.

Carrefour Romania va deschide anul acesta sase hipermarketuri in tara, dar se va concentra pe promovarea si rebrandingul celor 21 de magazine Artima, preluate in toamna lui 2007.

Lantul de hypermarketuri al grupului Metro, Real Hypermarket, vine puternic din urma, anuntand ca si-a cvadruplat afacerile in 2007 fata de anul antecedent.

Real a inregistrat, in Romania, o crestere semnificativa, cifra de afaceri majorandu-se de patru ori comparativ cu anul trecut
, pana la 366 milioane de euro. In 2007, retailerul si-a extins reteaua de unitati de la 8 la 14 magazine, planurile viitoare de expansiune incluzand deschiderea a cinci noi magazine in mari orase ale Romaniei.

Principalii jucatori de pe piata hipermarketurilor din Romania sunt Carrefour, Kaufland, Auchan, Real Hypermarket, Cora, Billa si Pic.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri