4 / 5

Snack Attack si-a mentinut marja de profit, Gregory's a iesit tot in pierdere

Producatorul si distribuitorul de sandwich-uri, cafea, salate Snack Attack si-a mentinut marja de profit la aproximativ 3% si anul trecut, in conditiile in care cifra de afaceri a crescut cu 60%, de la 13.354.942 de lei (3.794.018 euro) la 21.420.534 de lei (6.432.593 de euro).

In urma cu doi ani, profitul net Snack Attack cumula 385.556 de lei (109.533 de euro), circa 2,8% din incasari, acesta avansand in 2007 la 626.699 de lei (188.197 de euro), reprezentand 2,92% din cifra de afaceri (aproximativ 3%). Cresterea profitului net din perioada relatata, de 62,5%, a fost usor mai ridicata decat avansul inregistrat de vanzari.

Pe de alta parte, furnizorul de sandwich-uri, salate si cafea Gregory's Romania, filiala autohtona a companiei elene Gregory's, se lupta sa aduca pe profit afacerea, beneficiand in prezent de un nou management si un nou director general, Cora Stolz.

In 2007, compania a inregistrat pierderi semnificative datorate managementului deficitar si a costurilor administrative nepermis de ridicate, dupa cum declara aceasta. Pierderea de 1.205.478 de lei (362.005 euro) s-a adancit cu 4,4% fata de anul precedent, cand se inregistra un rezultat negativ de 1.154.576 de lei (328.005 euro), conform datelor furnizate de Ministerului Finantelor.

Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a crescut usor cu 2,5%, de la 11.821.065 de lei (3.358.257 de euro) la 12.124.725 de lei (3.641.058 de euro), existand loc pentru o crestere mai semnificativa, o data cu deschiderea unor noi locatii pana la sfarsitul acestui an si obiectivului ambitios de dublare a cifrei de afaceri in 2008.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri