2 / 5

Cosmeticele si produsele de ingrijire personala, motor de crestere

Cresterea de 16,6% a sectorului de produse ne-alimentare, in primele sase luni ale lui 2008, a fost impulsionata in termeni de volum de articolele cosmetice si de ingrijire personala, cu un volum al vanzarilor mai mare cu 21,8% fata de perioada similara a anului trecut. Cresteri ale volumelor de vanzari au intregistrat si categoriile “alte produse ne-alimentare” (7,7%), respectiv “detergenti” (6,6%).

In termeni de valoare a vanzarilor, cel mai mare avans apartine categoriei “alte produse ne-alimentare”, cu o crestere de 24,7%, urmata de cosmetice si produse de ingrijire personala (18,6%) si detergenti (14,4%).

In cazul vanzarilor pe segmentul non-food, supermarketurile si hipermarketurile sunt preferate de majoritatea cumparatorilor, avand o cota de piata de 46,7%, spre deosebire de magazinele alimentare mici, cu un procent de 20%, in scadere fata de anul 2007.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri