3 / 4

Extindere in franciza pe o piata imatura de sandwich-uri

Rebranding si pentru sandwich-uri? “Deocamdata nu, exista momentan planuri pentru 2009”, spune Iancau, insa toate initiativele companiei depind de contextul pietei.

Directorul general Snack Attack este convins ca “piata sandwich-urilor nu va atinge maturitatea mai devreme de 2 ani”, desi competitia a crescut foarte mult in acest an. Diversificarea gamei de produse va interveni cel mai probabil anul viitor, pentru sandwich-uri si prajituri, Iancau declarandu-se multumit de expertiza Snack Attack de pana acum.

“Piata sandwich-urilor este o piata in care concurenta a inceput sa apara. In momentul de fata acoperim intreaga tara prin divizia de gas station, cea ce va fi mai greu pentru competitori”, declara acesta.

In 2008, compania a deschis inca trei locatii in Bucuresti, ajungand la un numar de 18 magazine in Bucuresti. “Vrem sa avem 30 de magazine in Bucuresti si sa ne extindem in primele 20 de orase din Romania ca numar de locuitori", spune Iancau.

"Nu mai deschidem pana la sfarsitul anului, iar pentru 2009 ne-am propus ca sistemul de francizare sa fie dezvoltat. Cautam sa dezvoltam un concept de magazin stabil pentru franciza”, explica Iancau. In prezent, Snack Attack are doar un magazin in afara Capitalei, in Ploiesti.

In medie, investitia necesara deschiderii unui magazin cu sandwich-uri Snack Attack este de 35.000-45.000 euro, cifra care poate ajunge si la 60.000 de euro, in functie de dimensiunea spatiului aferent, incheie directorul general Snack Attack.

Snack Attack este lider de piata pe segmentul sandwich-urilor ambalate, acesta fiind si principalul motor al business-ului. Compania ofera si salate, prajituri, bauturi racoritoare si specialitati de cafea. Snack Attack produce propria paine, pe piata panificatiei activand in prezent jucatori ca Vel Pitar, Dobrogea, Baneasa, Loulis, Pambac, Boromir sau Farinsan.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri