4 / 5

Snack Attack, puternic in Dorobanti

Producatorul de sandwich-uri si salate ambalate Snack Attack a deschis primul sau magazin in Piata Dorobanti, in urma cu sapte ani, acesta fiind si cea mai profitabila locatie a companiei, care numara, in octombrie 2008, 18 magazine Snack Attack, potrivit declaratiilor reprezentantilor companiei.

“Vrem sa avem 30 de magazine in Bucuresti si sa ne extindem in primele 20 de orase din Romania ca numar de locuitori", spunea anterior Razvan Iancau, director general Snack Attack. In prezent, Snack Attack are doar un magazin in afara Capitalei, in Ploiesti.

In acest an, compania a deschis trei magazine noi in Lipscani, in incinta Iride Business Center si Victoria Business Park. Snack Attack isi va continua extinderea abia in 2009, in sistem de franciza, investitia intr-un magazin putand ajunge la 60.000 de euro, potrivit declaratiilor lui Iancau.

Compania se concentreaza in prezent si pe productia de paine, prin noua divizie de panificatie si brandul Snack Bakeries, anuntand deschiderea unei noi fabrici pentru paine si specialitati la marginea Bucurestiului, in Balotesti, un greenfield de peste 3 milioane de euro.

Pana in prezent, business-ul Snack Attack nu a fost afectat de criza financiara, anticipand insa o crestere a costurilor si ingreunarea accesului la credite, in contextul in care lantul de sandwich-uri doreste extinderea in tara.

Pentru 2008, oficialii Snack Attack estimeaza o cifra de afaceri de 10 milioane de euro, un avans de 47%, avand in vedere si locatiile noi deschise in Bucuresti. Majoritatea incasarilor vor proveni din sandwich-uri, iar profitul inainte de taxe si impozite (EBITDA) se va cifra in jur de 8-10%. Anul viitor insa, cresterea nu va depasi 25%, sustine Iancau.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri