3 / 4

Masuri anti-criza

Printre masurile pe care Oriflame Romania le va lua pentru a minimiza pe cat posibil efectele crizei se numara reducerea cheltuielilor de marketing si de training interior, urmand sa investeasca in stimulente financiare oferite celor care promoveaza produsele companiei.

Daca in noiembrie 2008 Oriflame Romania si-a stabilit un buget pentru 2009 la un curs de 3,67 lei/euro, compania si l-a revizuit la inceputul acestui an, cand a fost luat in calcul un curs de 4,269 lei/euro.

“Am redus cu 0,8% promovarea, astfel incat vom aloca anul acesta pentru acest segment doar 3,2% din cifra de afaceri. Am redus acele cheltuieli de promovare a caror rezultat nu poate fi cuantificat si am investit in costuri masurabile imediat. Am investit foarte mult in site-ul nostru si al dealerilor nostril”, declara Monica Tatoiu.

Totodata, compania va continua procesul de recrutare, de la 1 ianuarie si pana in prezent fiind angajati 20 de oameni pe segmentul de personal necalificat, unde in 2008 s-a inregistrat o fluctuatie de 50%.

In prezent, Oriflame Romania are 140 de angajati, salariul entry level fiind de 1.200 de lei, valoare la care se adauga tichete de masa, ore suplimentare platite si alte facilitati. In plus, compania a aplicat in luna noiembrie 2008 o crestere salarila de 9%.

Fondata in anul 1967, Oriflame este a 20-a firma de cosmetice din lume si a cincea ca vanzari. Compania este prezenta in 59 de tari, cu vanzari anuale de aproximativ 918 mil. euro. Oriflame are peste 1,8 milioane de clienti la nivel global si peste 5.600 de angajati.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri