3 / 4

Vanzarile au scazut usor in T1

Grupul Dedeman, care cuprinde trei divizii - constructii, automobile, camioane, a inregistrat o cifra de afaceri consolidata de 265 de milioane de euro in 2008, in crestere cu 35% fata de anul trecut.

" La nivel grupului, 2009 s-ar putea sa aduca o usoara descrestere a cifrei de afaceri, din cauza scaderii pietei de auto. Am restructurat deja divizia de automobile a grupului si am eliminat opt posturi din 170. Oamenii nu au fost concediati, cei care au dorit fiind mutati pe alte joburi", spune Dragos Paval, presedintele si actionarul majoritar al Dedeman.

Divizia de distrubutie de materiale de constructii a avut o cifra de afaceri de 250 de milioane euro anul trecut, in crestere cu 35% fata de 2007, cand a avut afaceri de 184,5 milioane de euro.

In primul trimestru al acestui an, vanzarile retelei Dedeman au inregistrat o scadere de cateva procente fata de perioada similara a lui 2008, atat in volum cat si in valoare, din cauza declinului cererii de materiale de contructii.

Grupul Dedeman a fost infiintat in 1992 si are circa 3.000 de angajati la nivel national. Principalii concurenti ai Dedeman sunt Hornbach (Germania), Praktiker ( Germania), Bricostore (Franta) si BauMax (Austria), precum si reteaua de magazine Ambient Sibiu.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri