2 / 4

Strategia MedLife

Atunci cand au luat decizia de a vinde o participatie de 20%-30% din actiunuile detinute in cadrul MedLife, proprietarii companiei au mizat pe faptul ca medicina privata este unul dintre putinele sectoare care vor creste anul acesta. „Perioada curenta nu este o perioada care influenteaza substantial sectorul medical privat, acest domeniu fiind unul dintre putinele din Romania care inregistreaza crestere anul acesta. Avand in vedere acest detaliu, credem ca achizitiile sau vanzarile care se vor sustine reprezinta un pas firesc al evolutiei si/sau al dezvoltarii unor business-uri”, spune Mihail Marcu (foto), fondatorul si presedintele companiei.

Acesta adauga ca in cazul in care deal-ul se va produce este independent de contextul economic si ar reprezenta un exit si nu o finantare pentru companie. „MedLife este una dintre companiile care inregistreaza un cash-flow foarte bun si in aceasta perioada”, sustine Marcu.

Consultantul de la The Counsel analizeaza strategia MedLife, pe care o considera una foarte buna: isi pastreaza pozitia de actionar majoritar, dar, in acelasi timp, vanzarea catre un fond de investii poate aduce noi perspective business-ului. „Proprietarii MedLife au gandit foarte bine acest proiect: in primul rand, vor ramane in continuare actionarii majoritari ai companiei si vor continua sa se comporte ca partener strategic. In plus, implicarea unui alt investitor, cel mai probabil un fond de investitii, poate aduce un nou unghi si o noua abordare a afacerii. Nu de putine ori, investitorii externi contribuie cu idei noi la dezvoltarea companiei”, explica Verduystert.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri