2 / 6

Rebranduire egal economisire

Rebranduirea benzinariilor, cu accent pe magazinul din cadrul acestora, aduce si o mai buna punere in valoare a segmentului non-oil (produse ce nu intra in categoria carburanti), care genereaza in prezent 15% din totalul incasarilor pentru MOL Romania. Miza o reprezinta profiturile mult mai mari in comparatie cu cele aduse de produsele petroliere, mai ales in conditiile in care segmentul este pe o panta ascendenta ca pondere in vanzari. Oficialul petrolierului ungar dezvaluie ca “exista o lupta acerba intre producatori pentru a-si pozitiona cat mai bine produsele pe rafturi - mai aproape de intrare, mai aproape de casier, ceea ce presupune o munca sistematica de asezare a produselor, acestea contribuind semnificativ la rezultatele finale. Daca reusesti sa creezi un anumit circuit al cumparatorilor prin magazin, reusesti sa ai vanzari mai mari si astfel sa fii mai profitabil, crede seful MOL Romania.

“Noi mizam pe impulsul de a cumpara al oamenilor si de aceea, prin noul branding, este mult mai usor sa schimbi si sa te adaptezi si sa organizezi mai multe promotii in gondolele special amenaje pentru acestea”, declara Zsolt Szalay, adaugand ca “daca nu aranjezi produsele intr-o anumita logica, poti pierde usor milioane”.

Noul design va aduce atat un “suflu nou” benzinariilor, cat si un plus de economie pentru MOL, unul deloc de neglijat in contextul in care “eficientizare” este cuvantul de ordine pentru retailerul de carburanti. Organizarea interioara a magazinelor este diferita, in functie de localizarea lor, pentru ca “benzinariile din interiorul orasului sunt diferite fata de cele de pe autostrada”. Tocmai de aceea, gamele de produse sunt “personalizate” pentru fiecare tip de statie (de oras, de tranzit, de autostrada). Diferente nu se regasesc doar la nivel de articole de vanzare, spun reprezentanti MOL, ci si ca vanzari: cele mai profitabile sunt benzinariile de pe autostrada si de la granita.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri