2 / 4

Heineken Romania renunta la productia de malt

La finalul saptamanii trecute, Heineken Romania, al doilea mare producator de bere pe plan local, a anuntat ca va renunta la productia de malt, incepand cu 19 octombrie, pentru a-si mari eficienta. Ca urmare, 61 de angajati vor fi concediati.

Compania produce malt in sectiile de la Hateg, Craiova si Miercurea-Ciuc. Decizia de a renunta la productia de malt s-a luat in urma unei analize, care a aratat ca productia de malt in cadrul Heineken Romania se realizeaza cu costuri foarte mari, rezultate din consumul mare de energie si apa.

In plus, tinand cont de standardele existente, capacitatea celor trei sectii de malt este relativ scazuta. Astfel, compania va achizitiona malt de la furnizori.

“Scopul nostru este sa ne desfasuram activitatea in Romania pe termen lung, intr-un mod eficient si responsabil. Suntem aici pentru a ramane, pentru a investi in continuare in companie si in marcile noastre, pentru a oferi o calitate excelenta consumatorilor nostri. De aceea cercetam in permanenta unde sa directionam investitiile in mod eficient si ce trebuie facut pentru a imbunatati in permanenta calitatea. Orientarea catre furnizori de malt, cu echipamente de productie mai moderne, va contribui la realizarea acestui obiectiv. In plus, ne va permite sa ne concentram asupra activitatii noastre de baza, arta fabricarii unei beri de inalta calitate, pentru care Heineken este cunoscut atat in Romania, cat si in intreaga lume”, declara la momentul respectiv Jan Derck van Karnebeek (foto), director general al Heineken Romania.

In urma deciziei de renuntare la productia de malt, 61 de angajati vor fi disponibilizati.

Heineken Romania are cinci fabrici de bere situate in Constanta, Craiova, Hateg, Miercurea-Ciuc si Targu Mures si 1.300 de angajati. Portofoliul de marci acopera toate segmentele pietei: Heineken, Ciuc Premium, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita si Hategana.

Compania a raportat in primul semestru al anului un avans de 12% a cifrei de afaceri, pana la o valoare neta de 436 mil. lei (103,3 mil. euro).

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri