8 / 9

Brazilia, 2014

Cupa Mondiala va actiona ca o reclama gigant pentru Brazilia si orasele sale gazda (inainte si dupa eveniment), vazute ca locuri destinate investitiilor, turismului si de resedinta, ca parte a unei strategii de marketing impresionante. Castigurile vor fi indirecte si ar trebui sa apara in 2015 si 2016 si pe termen mai lung.


De asemenea, anumite stadioane, precum Arena de Sao Paulo (Sao Paulo), Arena Pernambuco (Recife) si Estadio Pantanal (Cuiaba), vor avea un rol de catalizator al dezvoltarii urbane si economice. In plus, vor exista venituri impresionante din difuzare, reclame corporate, sponsorizare si merchandising, valori care depasesc in ziua de astazi cu mult incasarile din vanzari de bilete. Doar 30 de secunde de publicitate in timpul evenimentului poate ajunge la cateva milioane de dolari.


Costurile finale al evenimentului au fost estimate la 15 miliarde de dolari, acoperite in principal din fonduri publice. In schimb, numai din turism veniturile estimate se ridica la 11 miliarde de dolari.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri