4 / 9

Ana-Maria Bogdan, managing director Grapefruit

Unul dintre cele mai importante lucruri in domeniu, dar despre care se vorbeste foarte putin in Romania,este partea de experienta a utilizatorului. Oamenii ar utiliza mai mult aceste servicii bancare daca dezvoltatorii, corporatiile ar masura ceea ce se intampla cu solutiile lor pentru a avea niste concluzii foarte clare si pentru a actiona ca atare.

Unul dintre lucrurile cele mai importante acum pentru clienti, dar si pentru consumatori este sa gasim impreuna, noi agentiile si companiile, o modalitate de a educa oamenii. Pentru ca este una dintre zonele care sufera. As vrea sa vad cate banci din Romania au o strategie clara de motivare a oamenilor pentru a folosi serviciile de mobile sau internet banking.

Erste Bank a gasit o solutie, sa organizeze un concurs pentru dezvoltatorii de solutii integrate sau pentru pasionatii care au idei de solutii digitale pentru industria bancara. Acum trei saptamani, 18 idei in banking au fost nascocite in 24 de ore. Cele 18 idei au fost nascute de patru echipe, iar concluzia este ca orice se poate intampla daca bancile lasa dezvoltatorii sa vina la ele.

Fara inovatie, fara efort consecvent si convergent din toate industriile si fara o atentie pentru experienta care se acorda consumatorului final nu se va schimba nimic in urmatorii cinci ani in privinta platilor digitale. Vrem ca lumea sa foloseasca mai multe servicii digitale, dar trebuie sa fim atenti la cum oferim aceste servicii.

Cu riscul de a supara anumite banci, cred ca ele sunt pregatite sa inoveze. Bancile considera ca aceasta parte le poate aduce noi consumatori si de a-i fideliza pe cei deja existenti. Amenintarea nu vine prin inovatia din mediul bancar, competitivitatea vine din felul cum se misca jucatorii digitali. Este inevitabil in a-ti pune problema de a lucra in parteneriate si de a aduce la aceeasi masa parteneri din diverse industrii.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri