8 / 9

Mihai Seceleanu, fondator si CEO al InternetCorp

Ceea ce s-a intamplat in ultimii patru-cinci ani s-a apropiat de o revolutie. In lume sunt folosite 6 miliarde de telefoane mobile, dintre care un miliard sunt smartphone-uri. Pentru ca revolutia cu adevarat a avut loc odata cu smartphone-urile.

Mobile banking nu se refera neaparat la plati prin telefonul mobil, o forma spectaculoasa este Square, o companie care a fost lansata de fondatorul Twitter. Cand vorbim despre mobile banking vorbim despre produse.

Doar doua banci din primele zece ca active au varianta de mobil.

Codurile QR sunt folosit in banking pe mobisite-uri, eCommerce si mCommerce via MasterCard si ING. Bank of America a implementat un sistem in America prin care nota de plata este sub forma QR Code.

Modalitatile de publicitate in offline care pot aduce targetul in mediul mobil cele mai folosite sunt: geo-targetting, bannere specifice pentru aplicatii mobile si gyroscop/ accelerometru.

Anul trecut au fost maximum doua campanii de mobile advertising in Romania, anul acesta au fost in jur de 20.

Companii mari precum Google sau Facebook au recunoscut ca mobile-ul este mult mai greu de monetizat.

Peste doua saptamani, pe 4 decembrie, vom lansa o divizie specializata pentru publicitate pe mobile.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri