2 / 8

Chivu, Printec: Nu ar fi tentant sa punem sucursala de banca in buzunarul fiecarui roman?

„La banca te duci de cateva ori pe ani, in schimb, la mobil, te uiti intre 90 si 150 de ori pe zi, multi il folosesc inainte de a se da jos din pat, chiar daca uneori doar pentru a opri alarma. Si atunci nu este tentant sa pui o sucursala in buzunarul fiecarui roman?”, a afirmat Dragos Chivu, directorul general al Printec Group Romania, principalul furnizor de ATM-uri si POS-uri de pe piata locala.


Cele trei trenduri care au schimbat piata de servicii bancare in ultimii ani sunt partea de confort si control oferit clientilor, segmentul de mobile banking si cel al platilor contactless.


„In Coreea de Sud sunt mai multe telefoane contactless decat oameni in viata. Iar in Kenya mai mult de jumatate din plati sunt contactless”, a afirmat Chivu.


El a mai spus ca utilizatorii de servicii bancare isi doresc lucruri simple pentru ca nu mai au timp.


„Aproximativ 70% dintre clienti nu mai au timp, 86% ar plati mai mult pentru o experienta mai bun, in timp ce 89% ar merge la o banca concurenta daca nu le-ar placea experienta pe care o au cu banca sau ar vedea un abuz din partea acesteia. Oamenii merg la banca pentru siguranta , acces si expertiza financiara. Acum zece ani am fost la BRD sa-mi iau un credit pentru casa, am inceput un produs destul de intens, plin de documente prin care incercam sa conving banca. Dar nu am avut niciun control asupra dobanzii, asupra comisioanelor, banca avea control deplin asupra conditiilor. Daca azi as face refinantare sau as vrea un credit nou, ma pot uita pe internet, pot folosi diverse comparatoare pentru comisioane, dobanzi. Sunt foarte multe informatii transparente, probabil voi negocia cu mai multe banci in acelasi timp. Iar daca nu-mi plac conditiile ma duc la banca urnatoare”, a afirmat seful Printec Romania.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri