1 / 8

Martis, Nuance: 85% dintre clienti sunt frustrati de felul in care ii autentifica bancile

„In jur de 85% dintre utilizatori sunt frustrati de serviciile de autentificare folosite de banci, iar 74% nu au putut accesa informatii importante cel putin o data din cauza problemelor de autentificare, potrivit unui studiu realizat in aprilie de compania Opus Research. Insa vocea este ceva ce nu poate fi replicat. Prin serviciile de autentificare vocala ti se asculta vocea si dupa cateva secunde sistemul ii spune operatorului din call center ca tu esti persoana reala si ii va prezenta numele tau. Nu ai nevoie de alte dispozitive, nu exista intrebari secrete. Astfel de servicii sunt mai sigure decat autentificarea prin token, PIN sau intrebari secrete”, a afirma Peter Martis, regional sales manager in cadrul Nuance, companie care ofera servicii de voce pentru companii precum Amazon, Time Warner sau Air France.


El a adaugat ca serviciile de autentificare prin voce vor deveni un lucru obisnuit, de masa, in urmatorii doi ani in domeniul bancar, mai ales in zona bancilor care se promoveaza ca fiind tinere, cool.


„Bancile din Romania sunt foarte deschise catre astfel de solutii. Avem deja doua banci care folosesc aceste servicii”, a afirmat managerul.


Fotografiile au fost realizate de Mircea Dragos.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri