2 / 6

ING Pay - plati cu telefonul mobil chiar si atunci cand nu ai acces la Internet

Tot in zona platilor cu telefonul mobil, demersuri au fost realizate si de catre ING Bank, care a lansat la finalul lunii iulie solutia ING Pay. Spre deosebire de cei de la Banca Transilvania, olandezii au integrat serviciul in aplicatia de mobile banking existenta si accesata de peste 400.000 de utilizatori.

Pentru activarea serviciului, clientii ING trebuie sa acceseze aplicatia Home”Bank. In urma acestui demers, banca le va emite instant si gratuit un card virtual, atasat la oricare dintre conturile curente in lei pe care acestia le au deschise la banca. Solutia de plata va putea fi utilizata pe doua telefoane inregistrate ca dispozitive de incredere.

Utilizarea solutiei consta in apropierea telefonului de POS, cu ecranul aprins, indiferent daca acesta este sau nu blocat. ING Pay poate fi folosit la orice POS care accepta plata contactless din tara sau din strainatate.

Serviciul ING Pay continua sa functioneze si in cazul in care telefonul nu mai este conectat la Internet, clientii avand posibilitatea de a mai realiza inca 10 tranzactii, timp de 15 zile. Apoi, pentru a continua sa faca plati, acestia vor trebui sa se conecteze la Internet, banca urmand sa opereze o validare de securitate.

ING Bank Romania a raportat un profit net de 345 de milioane de lei in semestrul 1 al anului 2018, in crestere cu 35% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in contextul unei cresteri sustinute a activitatii de creditare si a reducerii costurilor de risc. Veniturile olandezilor pe piata din Romania au crescut cu 177 milioane lei (25%), la 875 milioane lei, iar cheltuielile operationale cu 93 milioane lei (26%), la 445 milioane lei. Aceasta evolutie a generat un avans al profitului brut cu circa 30%, la 389 milioane lei.

Numarul clientilor activi a crescut cu mai mult de 155.000 in ultimele 12 luni, ajungand la 1,2 milioane, iar numarul celor cu salariul la ING a crescut cu mai bine de 145.000, o crestere de 23%, adica intr-un ritm mai alert decat cel general al clientilor activi, care a fost de 15%.

Sursa foto: Paisit Teeraphatsakool_Shutterstock

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri