3 / 9

Sensiblu - 1 milion de posesori de carduri de fidelitate

Farmaciile Sensiblu, cel mai mare retailer de pe piata farmaceutica din Romania si parte a grupului A&D Pharma, a inceput emiterea cardurilor de fidelitate inca din 2003, in prezent contorizand peste 1 milion de posesori, conform estimarilor companiei.

"Peste 50% din numarul total al tranzactiilor din farmacii sunt realizate prin cardul de fidelitate, ceea ce ne arata eficienta acestui instrument", a declarat pentru Wall-Street Roxana Firmanciuc, director al departamentului de relatii cu consumatorii din cadrul Sensiblu.

In 1998, Sensiblu a lansat o forma simplista a cardului actual, prin care se acorda o reducere procentuala standard tuturor cumparatorilor. In forma actuala a cardului, la fiecare tranzactie efectuata, clientii acumuleaza puncte pe care le pot utiliza ulterior pentru cumpararea oricarui produs din farmacie.

Programul de fidelizare se axeaza, in principal, pe doua segmente, primul adresandu-se pacientilor din toata tara si al doilea, companiilor si angajatilor acestora. Lansat de curand, acesta din urma cuprinde doua componente, in speta Cardul Corporate, care se emite in regim preferential angajatilor unei companii si Gift Card, emis cu ocazia diverselor sarbatori si evenimente din cadrul ciclului de viata a unei companii.

"Cu ajutorul cardurilor de fidelitate putem sa tinem o legatura mai stransa cu pacientii nostri. Datele furnizate de pacienti sunt folosite de Sensiblu pentru a le face cunoscute diverse campanii promotionale, programe de sanatate sau educationale", explica Firmanciuc.

La inceputul lunii august, Lauren Finance IFN, divizie a companiei A&D Pharma, a lansat Respiro, primul card de credit proprietar cu utilizare exclusiva in farmacii, pentru achizitionarea oricarui produs farmaceutic sau de ingrijire personala, in limita disponibilului de sold si cu dobanda 0%.

"Dorim sa facem prezent cardul Respiro in cat mai multe farmacii din tara si nu sa fie un produs exclusiv Sensiblu. Pentru inceput, acesta poate fi gasit doar in farmaciile noastre, din motive de implementare", adauga directorul de relatii cu consumatorii al Sensiblu.

Piata cardurilor de fidelizare din farmacii se afla intr-un trend ascendent, consumatorii romani obisnuindu-se cu statutul de "client fidel". Tendintele actuale sunt spre o personalizare a cardurilor, in functie de dorintele, nevoile si preferintele consumatorilor.

"Realizam cu regularitate focus-grupuri sau sondaje in randul pacientilor nostri, din dorinta de a afla ce anume isi doresc si cum putem sa venim in intampinarea lor", a mai spus directorul de relatii cu consumatorii din cadrul Sensiblu.






Inapoi la articol

Setari Cookie-uri