2 / 4

Tintele si planurile BCR pentru 2009 pe piata cardurilor

In contextul economic dificil al crizei financiare mondiale, oficialul BCR se arata increzator in oportunitatile de crestere din piata cardurilor, de aceea banca tinteste dublarea portofoliului cardurilor de credit.

„Comparativ cu alte tari din Europa, romanii nu sunt atat de obisnuiti in a folosi carduri de credit sau orice alt fel de carduri pentru plati sau finantari. Piata romaneasca mai are loc de crestere fiind o piata subpenetrata, de aceea spunem ca principalul nostru competitor este cash-ul”, a specificat Zganjer.

La finele anului trecut, BCR avea 190.000 de carduri de credit active, reprezentand un avans de 6% fata de 2007. Cat despre piata in ansamblu, Zganjer este de parere ca aceasta va evolua cel putin la fel ca in 2009, iar BCR va cunoaste un proces mai rapid de crestere decat piata.

Astfel, la finele lui 2008, banca avea circa 2,5 milioane de carduri active, ceea ce reprezinta o crestere cu 7% fata de sfarsitul lui 2007. Totodata, cardurile de debit au crescut, de asemenea, cu 7%, in acelasi interval de timp, ajungand la aproximativ 2,29 milioane de carduri de debit.

Zganjer a declarat ca, in ceea ce priveste cota de piata a bancii pe piata cardurilor, aceasta se situeaza in jurul nivelului de 20%, atat pe segmentul cardurilor de debit, cat si pe cel al cardurilor de credit.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri