3 / 4

Continuarea planurilor din 2008

"In 2008, ne-am concentrat mai mult pe cresterea calitatii portofoliului de carduri decat pe ratele de crestere. Am reusit sa ajungem in cadrul portofoliului la o pondere de 30% a cardurilor co-branded de la un nivel de 65% la sfarsitul lui 2007, fapt favorabil in conditiile in care cardurile co-branded erau folosite drept credite de consum, decat cardul de credit, care are o durata de viata mult mai lunga", a mai detaliat Zganjer.

In ceea ce priveste tranzactiile cu cardurile de debit ale bancii, anul trecut, 21% din tranzactii au fost efectuate prin POS-uri, iar cu cardurile de credit tranzactiile au fost facute in mod egal la POS-uri si ATM-uri.

"Utilizarea la POS a cardurilor BCR este peste media pietei. In 2009, speram sa ajungem la o utilizare la POS de 25%, in contextul in care piata ar putea avansa spre 20% din prisma numarului de tranzactii si 12-13% ca volum", a spus oficialul BCR.

In 2008, volumul tranzactiilor prin POS-urile BCR s-a ridicat la un miliard de lei, in crestere cu 56% fata de anul precedent, comparativ cu un volum de 15,3 miliarde de lei prin ATM-uri, in crestere cu 29%.

"Dorim ca anul acesta sa imbunatatim functionarea infrastructurii si sa ajungem la o disponibilitate de 96% pentru ATM-uri", a spus Zganjer.

In acelasi timp, banca doreste ca pe segmentul cardurilor de credit sa participe tot mai mult la educarea clientilor referitor la utilizarea cardurilor la POS-uri, sa adauge servicii aditionale pe carduri si sa imbunatateasca calitatea serviciilor pe cardul de credit.

„Modelul ideal spre care toti tindem este sa ajungem la fel ca in cazul Islandei, sa facem 80% din tranzactii cu cardul”, a detaliat reprezentantul directiei de carduri BCR.

Totodata, banca se va concentra pe promovarea beneficiilor cardului de credit.
La finele anului trecut, 11,5 milioane de carduri erau active pe piata autohtona in intregul sistem.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri