3 / 4

Segmentul de investitii, IMM-uri si carduri, obiectivele OTP in 2010

“Desi ne-am propus pentru acest an sa avem o cota de piata de 5% am ales sa nu intram in cursa pentru deschiderea de noi sucursale in tara si sa avem o baza mare de risc”, sustine Diosi.

Principalele tinte pentru acest an ale bancii unguresti in Romania sunt segmentul de investitii, zona de IMM-uri si cardurile cu cip.

“Segmentul de IMM-uri este una dintre principalele tinte din acest an, atat prin pachetele lansate in 2009, cat si prin noi produse de finantare. Speram ca in 2 luni sa avem noutati pentru aceasta zona de clienti”, sustine Adrian Chicita, director executiv ajunct al diviziei de retail a bancii.

Pentru acest an, OTP Bank si-a propus trecerea intregului portofoliu de carduri pe cip si doreste sa finalizeze acest proces in cea de-a doua jumatate a anului trecut.

Din portofoliul de carduri, circa 90% sunt reprezentate de carduri de debit, restul fiind de credit.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri