3 / 4

Ce se vinde cel mai bine in asigurari

Anul 2010 este unul dificil pentru intreaga economie, in viziunea reprezentantului Eureko, fapt ce va determina clientii sa caute produse care le ofera garantii.

Astfel, spune Russell, asigurarile de viata traditionale vor continua sa fie principalul tip de asigurare preferat de clienti in 2010, datorita componentei de protectie si a beneficiilor garantate oferite.

„In mod normal, produsele de tip unit-linked (asigurari de viata cu componenta investitionala n.red.) devin mai putin cerute de clienti atunci cand pietele de investitii sunt volatile iar aceasta reactie este usor de inteles. Totusi, reactia este una emotionala mai degraba decat logica din moment ce aceste contracte pe termen lung, cum este cazul fondurilor unit-linked, pot profita de aceasta volatilitate in care unit-urile sunt cumparate la un pret mai mic dar care va creste atunci cand piata isi va reveni”, detaliaza directorul comercial al Eureko.

In plus, spune oficialul societatii de asigurari, intr-o perioada dificila din punct de vedere financiar, este foarte important sa nu ignoram protectia financiara oferita de catre asigurari.

Printre cele mai bine vandute produse ale companiei de anul trecut a fost FlexInvest, un produs de tip unit-linekd, lansat in martie 2009.

„Succesul acestui produs se datoreaza sigurantei si profitului adus clientilor, datorita dobanzilor garantate. Pentru 2010 garantam o crestere de 10% a valorii unit-ului pentru acest produs si suntem siguri ca acest va continua sa se bucure de cresteri substantiale pe parcursul acestui an”, a comentat Russsell.

In ceea ce priveste Romania, asiguratorul a adoptat o strategie bazata pe canale multiple de distributie, insa reteaua de agenti de asigurari va continua sa fie canalul dominant de distributie, pe piata autohtona, dupa cum explica Russell. In acest moment, Eureko dispune de aproximativ 40 de agentii si 1.000 de agenti.

„Cu toate acestea, am dezvoltat in plus si propriul nostru canal de business to business
axat pe pachetele de beneficii pentru salariati, si ne-am crescut volumele de business si prin partenerii nostri de distributie cum ar fi bancile sau importanti brokeri de asigurari”, a mai detaliat el.

Eureko are, pe piata locala, aproximativ 400.000 de clienti, iar portofoliul este predominant format din clienti individuali, desi numarul clientilor corporate a inceput sa creasca pe segmentul produselor de asigurari de sanatate, spune Russell fara a da mai multe detalii.

„Inovatia in ceea ce priveste produsele Eureko ramane un pilon cheie in strategia noastra pe urmatorii ani iar in 2010 va puteti astepta la noi lansari de produse sau revizuiri de produse pe toate segmentele de afaceri”, a concluzionat, pentru Wall-Street directorul comercial al Eureko, Shaun Russell.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri