3 / 4

Pe ce produse mizeaza Aviva in 2010

In 2010, in viziunea noului CEO al grupului Aviva Romania, vor aduce cresteri acele linii de produse care raspund nevoilor stringente si directe ale romanilor.

Seful Aviva crede ca anul acesta vor genera crestere produsele de tip unit-linked (asigurari de viata cu componenta investitionala n.r) si asigurarile cu componenta de protectie a sanatatii.

“Cred ca aceste doua zone vor creste pentru ca sunt produse care raspund unor nevoi evidente ale clientului roman. Prima raspunde necesitatii de economisire pe termen lung, in conditii de intelegere a felului in care sunt administrati si investiti banii, de selectie a riscului, de flexibilitate si a doua categorie va fi cautata pentru ca ajuta la protectia imediata in cazul unor evenimente neprevazute, in cazurile de imbolnavire a sustinatorului financiar al unei familii”, a mai explicat Mihai Popescu.

Managerul tinteste ca in urmatorii 5 ani sa aiba loc o consolidare in ideea unei cresteri stabile, an de an indiferent de ce se intampla in piata.

“Sigur ca vom depinde si de piata si sunt masuri care ne pot afecta afacerile in Romania. Ma refer la acele lucruri care sunt in afara controlului nostru imediat".

Oficialul Aviva Romania asteapta de la guvernanti masuri legate strict de industria asigurarilor de viata. In primul rand, o masura care ar impulsiona vanzarile de polite de asigurari de viata ar fi introducerea deductibilitatii primelor la asigurarile de viata.

“O astfel de masura ar avea un mare impact asupra industriei si ar denota o profunda intelegere a fenomenului financiar, insa este un proces de lunga durata”, a concluzionat Mihai Popescu pentru Wall-Street.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri