3 / 5

Trilulilu.ro: Un multumesc la vremea lui, face mai mult decat cred unii!

Sergiu Biris (foto), seful si fondatorul portalului de continut video Trilulilu.ro, a achizitionat prima oara pe Internet, la fel ca si Marius Ghenea, o carte. “Imi amintesc ca nu am vrut sa imi asum riscul de a comanda un produs foarte scump”.

“Fiind prima mea experienta cu shoppingul online am avut niste intrebari perfect normale: daca am completat corect toate datele de expediere, daca mi se va livra produsul, daca site-ul in cauza e serios si imi va livra produsul si asa mai departe”, marturiseste el.

Biris stia ca in afara shoppingul online este o practica obisnuita si a fost incantat ca a aparut si in Romania. "Beneficiile shoppingului online sunt evidente pentru o persoana activa, cu putin timp la dispozitie”, mai spune Biris.

El spune ca nu a intampinat probleme in ceea ce priveste efectuarea de comenzi online, procesul fiind de altfel sigur in pondere de 99,9%, cat s-a lovit de ineficiente cu expedierea si primirea coletelor prin serviciile oferite de Posta Romana. “Singurul inconvenient intampinat a fost poate faptul ca am comandat un produs care nu exista pe stoc si a trebuit sa astept ceva timp pana sa intru in posesia lui”.

La fel ca si seful Gecad, si Biris spune ca unicele inconveniente ale comenzilor online ar putea fi duratele mari de timp intre plasarea unei comenzi si primirea coletelor, precum si deteriorarea produsului la transport.

Seful Trilulilu.ro spune ca, pentru a il fideliza, i-ar placea ca un reprezentant al site-ului online sa ii multumeasca pentru comanda plasata si eventual sa intrebe daca a fost multumit de serviciile lor. “Un «multumesc» la vremea lui, face mai mult decat cred unii!”, subliniaza el. Acesta are experiente placute cu eMag.ro si Debo.ro, subliniind ca nu a fost niciodata dezamagit de acestea.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri