3 / 7

Tendintele spam-ului

• Volumul de spam transmis a scazut cu 18% in 2012, comparativ cu anul anterior. Se observa un efort de „eficientizare” a activitatilor de acest fel. Cantitatea de spam transmis la final de saptamana (utilizatori mai putin activi pe e-mail) a scazut cu 25%, iar atacurile sunt concentrate in timpul programului de lucru. (ASR)

• In 2012, cea mai mare parte a spam-ului a fost trimis in timpul saptamanii (de luni pana vineri), ziua de marti fiind cea mai solicitata din acest punct de vedere. (ASR)

• India este sursa principala de spam la nivel mondial, iar SUA a trecut pe pozitia a doua in 2012, de pe locul 6 in 2011. Coreea, China si Vietnam intregesc topul primelor 5. (ASR)

• Cele mai falsificate brand-uri de catre autorii de spam sunt medicamente precum Viagra si Cialis si ceasuri de lux precum Rolex si Omega. (ASR)

• Spammerii isi maximizeaza rezultatele eforturilor, tintind evenimente reale, cu anumite campanii specifice si de scurta durata. (ASR)



- ianuarie-martie: software-ul Windows, care a coincis cu lansarea avanpremierei pentru consumatori a Microsoft Windows 8.
- februarie-aprilie: software-ul pentru calcularea taxelor in timpul sezonului fiscal din SUA.
- ianuarie-martie si septembrie-decembrie: retele profesionale, cum ar fi LinkedIn, corelate cu dorinta de schimbare a carierei de la inceputul si sfarsitul anului.
- septembrie-noiembrie: furnizorii de telefoane mobile, pe marginea lansarii Apple iPhone 5.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri