4 / 6

Andrei Costescu, Mready: Un produs nu trebuie sa fie usor de vandut, ci sa fie usor de cumparat

“De 40-50 de ani cand se vorbeste de inovatie se vorbeste de IT&C. De asemenea, cred ca acum se inoveaza mai mult in zona de servicii business to business. Pentru ca in timp ce pe zona de consumer ai o piata globala, pe segmental business, ai nevoie sa vezi cine este interolocutorul, ai nevoie sa adaptezi pentru fiecare acel produs. Chiar si la nivel global se pune accentul pe zona de business. Eu mi-as pune banii pe zona de business cand vine vorba de inovatie, pentru ca pe consumer este deja foarte aglomerat”, a afirmat Andrei Costescu, cofondator si CEO al Mready, un business care creeaza aplicatii mobile.


Inovatia inseamna sa oferi solutia pentru o problema pe care un om nu si-o poate rezolva acum. Dar trebuie sa ne indragostim de problema, nu de solutie, un business adevarat se concentreaza pe problema.


De asemenea, un produs nu trebuie sa fie usor de vandut, ci sa fie usor de cumparat.


Fotografie realizata de Mircea Dragos.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri