2 / 6

Vodafone urmareste un echilibru intre magazinele proprii si cele ale dealer-ilor

Vodafone Romania, filiala locala a grupului Vodafone, a deschis anul trecut 24 de magazine si a preluat inca 55 de locatii prin achizitionarea partenerului Petrocom D&V in luna septembrie.

Operatorul a preluat operatiunile postpaid, precum si cele 55 de magazine detinute de Petrocom D&V in Bucuresti si in 25 de judete.

“Aceasta achizitie sustine strategia Vodafone Romania, de dezvoltare continua a retelei de distributie la nivel national. Prezenta puternica a Petrocom in majoritatea regiunilor tarii, precum si experienta sa ca distribuitor exclusiv al produselor si serviciilor Vodafone, au fost factori importanti pentru incheierea acestei tranzactii”, declara, in septemebrie anul trecut, Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.

Compania abordeaza insa o strategie de dezvoltare prin care sa mentina un raport echilibrat intre reteaua de magazine proprii si retelele de magazine ale dealerilor sai.
“Partenerii nostri au un rol important in succesul operatiunilor noastre, in dorinta noastra de a face produsele si serviciile Vodafone accesibile unui numar cat mai mare de clienti”, au declarat oficialii Vodafone.

Compania a abordat anul acesta un concept nou de comercializare ce dispune de un spatiu mare de expunere a produselor din portofoliul Vodafone.

„Clientii au astfel posibilitatea sa testeze modelele de telefoane incluse in portofoliul nostru, precum si serviciile pe care le oferim”, au spus oficialii Vodafone.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri