5 / 6

UPC renoveaza si modernizeaza Centrele de Relatii cu Clientii UPC

UPC detine, in toata tara, 170 de Centre de Relatii cu Clientii, puncte in care clientii pot sa isi plateasca facturile, sa se informeze despre serviciile si produsele companiei, sa incheie contracte, sa testeze serviciile in zonele special amenajate.

Compania a inceput anul trecut procesul de rebranding si modernizare a centrelor de relatii cu clientii.

“Am modernizat aproximativ 20% din Centrele de Relatii cu Clientii din tara (mobilier nou, modern, aspect mai prietenos si primitor, reorganizarea activitatii echipelor UPC pentru eficientizarea fluxului de incasare a facturii). In anumite situatii, am mutat activitatea in spatii noi: am inchiriat alte spatii, mai mari si mai aerisite. Majoritatea celorlalte Centre de Relatii cu Clientii au intrat in proces de renovare si, in perioada urmatoare, vor fi transformate si se vor alinia noului brand”, a declarat, pentru Wall-Street, Adrian Petruse, Manager National Customer Service.

In Bucuresti, UPC a modernizat cinci Centre de Relatii cu Clientii si a renovat sapte, dar compania mizeaza pe scaderea fluxului de clienti datorita introducerii metodelor alternative de plata.

“In 2008 am introdus si mijloace alternative de plata – clientii nostri pot plati factura si la Banca Transilvania – si, in acest moment, investigam posiblititatea de a lansa in cel mai scurt timp si alte metode alternative”, a spus Adrian Petruse.

Cat priveste ceilalti doi jucatori din piata locala de telecomunicatii, Zapp si RCS&RDS, acestia au refuzat sa furnizeze prea multe detalii despre reteaua de distributie. Carmen Lazar, Head of Corporate Affairs Telemobil SA, a declarat ca Zapp detine 230 de magazine.

RCS&RDS avea in luna septembrie a anului 2007 150 de puncte comerciale si estima deschiderea a inca 10 pana la sfarsitul anului trecut.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri