3 / 6

Cosmote isi extinde reteaua de retail prin parteneri

Cu o retea comerciala de peste 850 de magazine proprii, Germanos, Internity, Romtelecom si dealeri independenti, la care se adauga un numar de peste 20.000 de locatii independente, Cosmote, al treilea jucator din telecomul romanesc dupa numarul de clienti, va continua anul acesta extinderea fortei sale de vanzari din cadrul departamentului de specialitate, in vreme ce extinderea retelei de retail va fi realizata prin intermediul Germanos si celorlalti parteneri, au declarat, pentru Wall-Street, oficialii companiei.

Potrivit oficialilor Cosmote, compania nu intentioneaza sa isi extinda reteaua prin noi achizitii, ci se va concentra pe eficientizarea relatiilor cu partenerii Germanos si Romtelecom.

Germanos a depasit anul acesta numarul de 200 de magazine deschise si isi propune ca pana la sfarsitul anului sa mai deschida 80 de locatii, dintre care 30 vor functiona in orase cu mai putin de 35.000 de locuitori, potrivit directorului general, Dimitrios Blatsios.
Investitia medie pentru o unitate variaza intre 20.000 si 50.000 euro in functie de locatie si dimensiuni, a declarat Aris Karousos, Retail General Manager.

Oficialii Germanos au declarat ca se vor concentra anul acesta pe extinderea lantului in sistem de franciza, investitia minima necesara unui astfel de business fiind mai mare de 20.000 de euro.

Dintre magazinele din retea, 15% sunt in sistem franciza, cererea fiind in continuare foarte mare din partea investitorilor iar compania mai pregateste 10 - 15 proiecte de acest tip.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri