1 / 4

LG: 80% dintre televizoarele LCD vandute sunt wide

LG Electronics Romania a anticipat tendinta pietei romanesti de a se orienta catre televizoarele cu diagonala mare , astfel ca 80% din vanzarile pe acest segment sunt reprezentate de LCD TV wide (16 : 9), a declarat, pentru Wall-Street, presedintele filialei romanesti, Han Khyu. Segmentul display-urilor, LCD si plasma, reprezinta, in Romania, aproximatv 50% din business-ul LG, conform presedintelui Han Khyu.

Acesta estimeaza ca ecranele de format 16 : 9 reprezinta aproximativ 60% din piata.

In primul trimestru al acestui an, compania LG Electronics a inregistrat o crestere de zece ori a vanzarilor fata de perioada fata de perioada similara din 2007 pe segmentul monitoarelor cu diagonala de peste 20 inci. Vanzarile de televizoare LG au crescut cu 350% in aceeasi perioada a anului 2008.

Compania a obtinut, anul trecut, o cota de piata de 16% pe segmentul televizoarelor LCD si estimeaza, pana la finele anului, o crestere pana la o felie de 22-23% din piata. Monitoarele LCD produse de LG au avut, anul trecut, o cota de piata de 24%, iar in primul trimestru al anului in curs si-au adjudecat 25% din piata. Intreaga piata de LCD TV a crescut cu 82% in primul trimestru, potrivit presedintelui LG Electronics Romania, Han Khyu.

Oficialul LG apreciaza ca vanzarile de televizoare LCD vor continua sa creasca, indiferent de evenimentele sportive care vor avea loc la vara, deoarece oamenii vor inlocui televizoarele cu tub catodic atat cu cele cu cristale lichide cat si cu cele cu plasma.

In competitia dintre televizoarele cu plasma si cele cu cristale lichide, consumatorii romani care prefera sa achizitioneze plasme TV, au ca motivatie, in primul rand, dimensiunile generoase, din aceasta categorie, plasmele cu diagonala de 106 centimetri, reprezinta, pentru LG, cel mai bine vandut model, potrivit presedintelui Han Khyu.

„Segmentul de display-uri cu diagonala de 32 de inci castiga teren datorita saturarii pietei in ceea ce priveste televizoarele cu ecrane de mari dimensiuni”, potrivit oficialului LG care citeaza un studiu DisplaySearch. Studiul arata ca cererea pentru televizoare LCD cu diagonala de 32 de inci a crescut pana la 24.9 milioane de unitati in 2007 si se asteapta o crestere de pana la 33.4 milioane de unitati pentru 2008.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri