2 / 4

Samsung: 80.000 de televizoare vor fi vandute datorita evenimentelor sportive de la vara

Oficialii Samsung apreciaza ca piata de LCD TV se va ridica anul acesta la 380.000-400.000 unitati si estimeaza ca aproximativ 80.000 de unitati vor fi vandute datorita Campionatului European de Fotbal si Jocurilor Olimpice de la Beijing.

De asemenea, compania estimeaza o eroziune a preturilor pe acest segment de aproximativ 10% pana la sfarsitul anului.

In primul trimestru din 2008, vanzarile de LCD-uri wide, cu diagonala mai mare de 20 de inci, au reprezentat 60% din vanzarile companiei.

Samsung estimeaza ca piata de televizoare LCD va creste, cu peste 70% anul acesta comparat cu 2007, iar numarul de monitoare va creste cu aproximativ 20%.

In competitia dintre plasma si televizoare cu cristale lichide, raportul de vanzari din portofoliul Samsung LCD versus Plasma este de aproximativ 9 la 1, potrivit oficialilor.

“Diferenta majora in acest raport se datoreaza in primul rand gamei largi de televizoare LCD care ofera si produse de dimensiuni mai mici decat Plasma.

De asemenea, preturile la televizoarele LCD sunt mai competitive decat cele de la televizoarele cu plasma, iar acest argument influenteaza decizia de cumparare”, sunt de parere cei de la Samsung.

Vanzarile de LCD-uri inregistrate de companie in primul trimestru din 2008 au crescut de cinci ori fata de perioada similara a anuui trecut, potrivit oficialilor, care tintesc o cota de piata de 35-45% pe acest segment.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri