2 / 6

Majoritatea clientilor realizeaza consumuri medii si mici

Cea mai mare parte a utilizatorilor de telefonie mobila realizeaza consumuri medii si mici, iar orice crestere a puterii economice se reflecta in business-urile operatorilor.

“Cresterea consumului de voce mobila este direct legat de starea economica a tarii si mai ales de puterea de cumparare a clientilor. In toata piata de telecom din Romania, datorita structurii rural/urbane si a veniturilor limitate ale unei parti importante statistic din populatie, exista un segment reprezentativ de clienti cu consumuri medii si mici. O data ce parte dintre acestia dobandesc venituri mai stabile, aceasta se reflecta imediat si in consumul de minute“, a mai spus Richard Moat.

Potrivit acestuia, vocea mobila reprezinta produsul de baza in telefonia mobila si segmentul principal din care provin veniturile Orange.” In contextul in care preturile pe serviciile de voce sunt foarte scazute in Romania, cresterea veniturilor pe baza vocii este foarte dificila, cresterile realizandu-se in acest stadiu de dezvoltare mai mult datorita serviciilor de date mobile“, a mai spus Richard Moat.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri