2 / 4

'E posibil ca perioada urmatoare sa fie mai dificila decat ce estimam noi'

In opinia lui Orlando Nicoara (foto), director general al MediaPro Interactiv, rezultatele Google reprezinta pe de o parte un barometru al pietei de publicitate online, aceasta companie detinand la nivel global mai bine de jumatate din aceasta industrie, pe de alta parte este posibil ca perioada urmatoare sa fie mai dificila decat estimarile actuale.

La randul sau, Clement Nicolaescu, marketing&PR director al ARBOinteractive, afirma ca rezultatele Google, in sine, nu vor avea niciun impact asupra pietei de publicitate online.

“In ultima parte a anului 2008 piata de publicitate online a resimtit efectele negative ale crizei financiare. Google nu putea ramane neafectat. Faptul ca piata advertising-ului online «reactioneaza» pozitiv sau negativ in functie de situatia economica generala poate fi considerat un semn de sanatate al industriei”, declara Nicolaescu.

Cristi Parvan, interactive media director al Zed Digital, parte a agentiei Zentih Media, precizeaza ca rezultatele Google constituie un semn al increderii in online.

“Ma refer mai ales la cresterea cifrelor de billings, dar incetinerea acestei cresteri poate fi un semn ca detinatorii de site-uri (cei care cheltuie la Google) au un optimism mai prudent”, spune Parvan.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri