2 / 4

Ce ramane la fel si ce se schimba

Chiar daca nu sunt stabilite inca toate detaliile, punctele cheie referitoare la strategia de viitor a companiei sunt clare.

"Prioritatea noastra va fi in continuare oferirea infrastructurii IT de la o singura sursa", explica managerul Fujitsu. Gama de servicii se extinde de la servere si statii client trecand prin baze de date si software de nivel entry pana la solutii complete de virtualizare.

Astfel, Fujitsu se adreseaza urmatoarelor doua grupuri concrete de clienti: clientul final, care cauta un partener pentru propriul sistem IT (In-Sourcing), si outsourcer, care isi bazeaza aplicatiile si solutiile specifice pe fundamentul infrastructurii moderne de IT.

In ambele cazuri, Fujitsu colaboreaza strans cu vechii parteneri de distributie. Deoarece Fujitsu detine peste 27 de centre de calcul la nivel international, dintre care 10 in Europa, noua companie poate avea acces la cunostintele si resursele internationale pentru teme viitoare interesante precum Cloud-Computing.

Potrivit lui Horak, Fujitsu va oferi in continuare o linie completa de produse Client, prin urmare notebook-uri si desktop-uri, in portofoliu ramanand "doar echipamentele terminale, care se pot conecta la o retea". Aceasta nu inseamna insa ca Fujitsu se retrage de pe piata consumatorilor. Din contra, infrastructura IT pentru "Home IT" ramane in continuare in program. O strategie inteligenta, avand in vedere ca multi experti pornesc de la premisa ca serviciile Cloud-Computing se vor stabili in primul rand in domeniul privat.

Datorita noii structuri a actionariatului se extinde inclusiv raza de actiune a partenerilor.

"Avem in prezent atat partenerii globali ai Fujitsu, cat si partenerii de distributie ai Fujitsu Siemens Computers", declara Wolfgang Horak.

Nu doar peisajul partenerilor extinde aria de acoperire a Fujitsu – prezenta pe plan international a concernului IT deschide de asemenea, posibilitati complet noi, pentru sustinerea clientilor pe pietele acestora si pentru a oferi suport la proiectele internationale.

"Putem oferi partenerilor si clientilor nostri intregul portofoliu de la o singura sursa, insa vom deveni mai puternici si in Europa", explica Horak noile oportunitati.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri