3 / 4

Pasi importanti pe piata locala

Pe piata din Romania, Fujitsu Techology Solutions a dominat in ultimii ani segmentele de notebook-uri si desktop-uri.

La inceputul anului 2008, reprezentantii companiei comunicau o noua orientare de business, care avea ca scop dezvoltarea segmentului de servere si demararea primilor pasi in dezvoltarea competentelor necesare pe plan local, pentru a oferi clientilor solutii si servicii de infrastructura.

Rezultatele la incheierea anului fiscal 2008 sunt promitatoare - cresterea pe segmentul de servere a fost de 65,2%, ceea ce a insemnat castigarea unei cote de piata de 11,1%. De asemnea, utilizand competenta si resursele in domeniul virtualizarii ale centrului din Austria, Fujitsu Technology Solutions Romania este capabila sa raspunda nevoilor actuale ale clientilor, precum: reducerea costurilor, adaptare la schimbarile din domeniul IT, eficientizarea infrstructurilor IT.

Pentru anul fiscal 2009, strategia globala a companiei Fujitsu ridica stacheta, impunand un ritm accelerat in cresterea pietei locale, mai ales in privinta segmentului servere, care reprezinta varful de lance al programului de dezvoltare internationla, compania stabilind ca tinteste dublarea vanzarilor pe acest segment, astfel incat sa atinga 500.000 unitati vandute pana la sfarsitul anului 2010. O atentie deosebita pe piata locala va fi acordata si dezvoltarii segmentului solutiilor de stocare.

Prin acest amalgam de teme noi, inovatoare si structuri de incredere, Fujitsu intentioneaza sa isi extinda pozitia pe piata europeana. Horak vede compania "in pozitie de atac", cu un orizont pe termen lung: "Americanii gandesc in trimestre, japonezii in decade", accentueaza Horak stabilitatea Fujitsu.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri