2 / 4

Cum vad participantii mai vechi editia din acest an

Pentru Maguay, companie care activeaza in segmentul integrarii de sisteme, statii grafice si servere, participarea la CERF 2009 este mai mult o traditie pe care compania a tinut sa o respecte si datorita faptului ca target-ul pe care il are este segmentul de business.

“Initial, nu am vrut sa participam la editia din acest an, insa cand am vazut ca evenimentul si-a schimbat formatul si s-a dedicat in intregime segmentului business to business, ne-am gandit ca ar putea fi o oportunitate venirea noastra la Romexpo si in acest an”, a spus, pentru Wall-Street, Mihaela Taga Iorgulescu, marketing specialist al Maguay.

Pentru Asesoft Smart, integrator de sisteme audio-video, parte a concernului Asesoft, CERF 2009 este total diferit fata de ceea ce se intampla in anii trecuti in cadrul acestui eveniment.

“Se vede ca bugetele alocate evenimentului in acest an sunt mai mici, ca urmare a crizei economice. Cred ca in 2008 au fost cu mult mai multe companii prezente la expozitie decat sunt in acest an; insa acest lucru este cauzat si de faptul ca publicul tinta al evenimentului s-a schimbat”, este de parere Cristina Rafaila, sales&marketing distribution manager Asesoft Smart.

Ca si concept, adauga ea, CERF 2009 seamana cu evenimentele de profil din strainatate, adresandu-se segmentului de business. Iar pentru ca Asesoft Smart a incercat o apropiere mai acuta fata de aceasta zona, a ales sa participle si in acest an la evenimentul IT&C.

“Asteptarile nu sunt mari. Am venit, totusi, pentru a ne intalni cu distribuitorii si pentru a ne prezenta echipamentele”, a mai spus ea.

Integratorul de sisteme audio-video asteapta sa ii fie vizitat standul de circa 50 de distribuitori.

Comparativ, anul trecut, evenimentul s-a desfasurat, ca intindere, pe trei pavilioane, potrivit expozantilor Maguay si Asesoft, iar doua dintre ele erau mai mari, ca dimensiune, fata de cel din acest an.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri