3 / 4

Ce asteptari au expozantii aflati in premiera la eveniment

Distribuitorul de solutii IT Romsym Data a vazut in participarea la CERF o oportunitate.

“Este pentru prima data cand ne aflam aici. Motivul pentru care am ales sa participam este acela ca vrem san e facem cunoscute solutiile si, totodata, sa dam piept cu concurenta”, a precizat, pentru Wall-Street, Andreea Firescu, product manager Romsym Data.

Pentru Beia, distribuitor autorizat al Siemens, CERF 2009 aduce sperante mari, mai ales pentru ca si asteptarile companiei se leaga, cu precadere, de sectorul de business.

La Dell Romania, situatia este aceeasi: “Anul acesta punem accent pe solutii la nivel corporate, pentru ca peste 80% din livrarile companiei se fac catre segmentul business”, a spus Mihai Guran, country manager Romania si Bulgaria al Dell.

Separarea si focusul in aceasta zona, de business, i-a determinat pe cei de la Dell sa vina in acest an la expozitia CERF sis a-si prezinte solutiile si tehnologiile.

Pentru Asbis Romania, distribuitor de componente de computere, prima participare la CERF se anunta optimista.

“Ne asteptam sa vina multe firme, deja am luat cateva contacte de la diverse companii interesate sa colaboreze cu noi”, a spus Dragusin Puiu, marketing manager al companiei.

Conform acestuia, venirea la CERF este un prilej promovare a marcilor din portofoliu si de reintalnire cu clientii.

Conform unor surse, pretul platit de un expozant pentru un stand se incadreaza in jurul valorii de 10.000 euro, cu mult mai putin fata de anii anteriori.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri